Forum Elfia Dusza Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Sędziowanie Walk

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Elfia Dusza Strona Główna -> Ważne i Istotne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Atrita
Czarna Strażniczka
Admin, MG




Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 1611
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Cienia lasu
Płeć: Ona

PostWysłany: Pon 20:27, 22 Lis 2010 Temat postu: Sędziowanie Walk

Kopia z "Ciernistego Wzgórza"

Kod:
Krótki kurs dla sędziów ^^

Tak sobie wytentegowałam, że sędzia powinien posiadać talię kart, z której weźmie kiery oraz piki od dwójek do dziesiątek, a także asy (Króli, królowe i jopków wyrzucamy).
Jak będzie wyglądał pojedynek?
Pierwsza osoba pisze, jak atakuje. Wtedy wchodzi MG, tasuje swoją uszczuploną talię i wyciąga na chybił kartę. Kier - zranił, pik - spudłował, zaś kiedy trafi się czerwone serduszko obrażenia wynoszą tyle, ile wartość karty. Jednak przeciwna strona ma możliwość obrony lub uskoku. Musi po prostu napisać, że np. odskakuje w bok i atakuje. W takim razie MG ciągnie dwa razy: pierwsze dla uniku, drugie dla ataku.
W wypadku ataków specjalnych zasada jest taka sama, tyle że MG wyciąga dwie karty i jeżeli jedna z nich jest czerwonym sercem sumuje ich wartość i tyle wynosi atak specjalny (Czary czy jakieś umiejętności szermierki). Ataków specjalnych można używać raz na trzy tury. Co do uzdrawiania (Jeżeli ktoś posiada taką umiejętność/czar!): Tak samo, a wtedy życie podnosi się o tę zsumowaną wartość.
A AS-y? Kiedy MG wylosuje czerwonego AS-a, wtedy atakowany jest trafiony na 100% (Siła uderzenia w takim wypadku wynosi 10 pkt), czarny paraliżuje atakującego.

Odporność/wrażliwość i hp.
1: HP wynosi 100, chyba że ktoś posiada jakiś przedmiot zwiększający życie. O tym musi napisać w karcie postaci i takie rzeczy przydziela się po udanych wyprawach.
2: Wiadomo, każdy ma inną postać o innych mocach. Dla przykładu lodowa elfka będzie wrażliwa na magię ognia, zaś odporna na wody czy wiatru. Może też posiadać mocną zbroję, która uchroni przed zwykłymi atakami. Podzielę więc to na poziomy:

Wrażliwość na ogień; Poziom 1: +1 pkt do ataku przeciwnika, kiedy ten użyje czaru ognia i trafi.
Odporność na wodę; Poziom 3: -3 pkt.
Odporność na ataki fizyczne; Poziom 0: 0 pkt.
Wrażliwość na ataki fizyczne; Poziom 1: + 1pkt.

Coś takiego. To dajemy do karty postaci oczywiście i zdobywamy na misjach czy szkoleniach. UWAGA! Za każde dwa punkty odporności dostajemy również jeden wrażliwości!
Można też nauczyć się odporności na wrażliwość (Dla powyższego na przykład odporności na ogień) i starać się przewyższyć odporność nad wrażliwością.
Warto więc zapoznać się z kartą przeciwnika przed walką ;)
[b]
Na początku każdy może przydzielić sobie trzy punkty odporności i przynajmniej dwa wrażliwości.[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Elfia Dusza Strona Główna -> Ważne i Istotne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin